tisdag 3 juli 2012

6 dagar & över hundra mil senare...

... Har jag hälsat på massor släkt, vänner & familj!

Detta är så typiskt mej att skjuta på saker till sista sekund och nu måste jag verkligen ta vara på den lilla tid jag har kvar för att hälsa på och säga hej då till släkten och mina vänner! Man kan verkligen säga att jag tagit vara på dessa 6 dagar!

Torsdags åkte jag från vetlanda via Jönköping till Borås (4timmars resa) för att hälsa på en kompis.Vi såg lite på Loreen som var i stan, bade & bara tog det lugnt.  På fredagsförmiddagen bar resan av mot Ronneby, där jag skulle möta upp min familj för en myshelg. Så 5 timmars bussresa(+ 1 hel timmas väntande i en stillastående buss), kom jag äntligen fram! Hade två riktigt mysiga dagar med familjen & det var även bilutställning, så pappa stortrivdes ;) På söndagen efter frukost hoppade ja på bussen som skulle ta mig till Karlshamn där jag fick springa till mitt tåg som skulle ta mig till Lund för att sedan rusa till nästa tåg för att komma fram till slutstationen, Helsingborg (3,5 timmar)! Två mysiga dagar hos mina kusiner och mitt kusinbarn Alice! En av dagarna åkte vi ner till Malmö och strosade runt och träffade ytterligare en släkting! Och idag klockan ett satte jag mig på en buss (SÅ trött på bussar vid det här laget!) För att åka till Jönköping (3,5 timmar), tåg till Nässjö där jag motvilligt strosade runt i över en timma för att sedan hoppa på sista bussen på ett bra tag som tog mig hem till Vetlanda igen! (2 timmar) Och där väntade min finaste vän med Jordgubbar! ! !





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM