måndag 9 juli 2012

STÄLL GÄRNA FRÅGOR!



Om ni undrar något ställ GÄRNA frågor! Jag ska göra mitt allra bästa för att svara! Så Om ni undrar något om hur man blir utbytesstudent, Hur man ansöker, varför jag valde åka med Rotary, Varför Australien, varför jag tycker det är bättre att åka nu än efter man tagit studenten osv... Fråga fråga fråga!  Jag svarar gärna på andra frågor också så klart! Som om dykningen, havet, träning & hälsa!!
Så ställ gärna en fråga! 





Träning & hälsa är mycket viktigt för mig! Jag har sen ja var liten testat en rad olika sporter, som simning, tennis, golf, fotboll, dans, balett m.m.. men gymnastik är den sport jag håll på med längst, i stort sett hela mitt liv, men det var nu ett år sedan jag tog en paus från gymnastiken för att testa andra sporter, där efter tog jag dykcert, började träna regelbundet olika pass på gymmet, så som zumba, bodycombat, bodypump, cx eller crossträning, riktigt kul!


1 kommentar:

  1. Då har jag lite frågor! ;D
    1. Varför just Australien? :)
    2. Fick du välja vart i Aus du ville vara?
    3. Fick du önska vilken sorts familj du ville ha? Typ musikalisk/sportig osv. :)

    Fin blogg, jag kmr nog följa dig! ;)
    /random 15-årig tjej som råkade stöta på din blogg

    SvaraRadera

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM