söndag 8 juli 2012

Överaskande kväll i mycket trevligt sällskap!





Blev verkligen överaskad!!!



















Springer runt och packar iklädd träningsshorts & skjorta, i stort behov av en dusch, när det plötsligt  plingar på dörren & där står två av mina vänner! Även om jag borde packa så blir ja mycket glad av slippa & bestämmer mig istället för att ta ett dopp vid badplatsen, tjatar på dem att de också ska bada, vilket de verkligen inte vill,  efter en stund när ja dressat om till bikini hör jag massor av prat ute på altanen & när jag går dit står det massor av människor där, våra vänner står där i fina kläder & väntar på mig!!! Mamma & pappa hade nämligen fixat en liten överaskningsavskedsfest för mig! & där står jag ofräschare än nånsinn & iklädd bikini, men det är väl det som är grejen med överaskningssaker att man inte ska ha en aning! 15 minuter senare hade jag iallafall hunnit ta en dusch & det där doppet blev aldrig av, men vilken mysig kväll! Varmot & soligt sommarväder, god mat, fina vänner.. en sån där stund jag kommer tänka tillbaka på när ja befinner mig långt långt borta i Australien!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM