måndag 16 juli 2012

KAOS!

ALDRIG MER , ska jag skjuta upp packningen för ett år till kvällen innan... Blir inte helt enkelt när man upptäcker att man har med sig alldeles för mycket kläder för att ens kunna stänga väskan& dessutom när alla kläder är nerpackade i vakumpåsar... + att vart enda plagg kändes som "det viktigaste plagget" Usch vad svårt det är att packa!!!
Men nu så börjar det likna något! Svenskt godis kan jag ju bara glömma! finns verkligen inte en kubikmilimeter över i min resväska. 
Jaja hoppas att den växer lite över natten eller något, skulle lösa alla mina bekymmer! 
Nu ska jag sova, sista natten i min lilla stad, i mitt hus & i min alldeles egna säng på ett helt år!!!!
God natt!!!!



4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack lite i efterskott!
      kikade in på din blogg & den är verkligen jättefin!
      Kram!

      Radera
  2. Man kan lära sig något nytt varje dag HELA livet..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de kan man mammsen! tur att du hjälpte mej att få ihop min packning! Kram

      Radera

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM