måndag 9 juli 2012

Countdown..



Nu kan nedskärningen börja på allvar!!
Tiden går verkligen så sjukt fort! dagarna känns inte längre som dagar utan som timmar!!! Jag har så mycket kvar att göra, köpa en ny resväska som väger mindre än min nuvarande (7kg tom), hitta ett par bra joggingskor, fixa med de sista souvenirerna, fixa en presentation & powerpoint tills ja kommer till australien, hoppas på att min mobil som är på lagning hinner komma hem i tid, beställa foton att ha med & viktigast av allt just nu, spendrea så mycket tid  som möjligt med familj & vänner!! Att förlänga dygnet med några timmar hade varit en alldeles underbar lösning!
Tills det bli möjligt får jag stressa vidare för  att hinna klart med packningen! 




... Så här länge är det tills nästa fullspäckade dag börjar! 
Godnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM