söndag 15 juli 2012

Avskedsmiddag!

I fredags hade jag en mycket rolig & mysig kväll med mina fina vänner! Avskedsmiddag låter så sorgligt så vi kan väl säga flyttfest! Åt mat, hade tipsrunda med tävlingar! Väldigt rolig kväll som jag kommer tänka tillbaka på när jag befinner mig 15597 km bort!


Haha Elina & jag fick stå för bordsdukningen & vi kände oss vääldigt kreativa just då, så resultatet belv 12 olika Servett formationer, en dalahäst, en sverige mössa & en australienflagga! 



















Denna alldeles för fina present fick ja av mina fem närmsta vänner!De är så himla söta &
 kommer sakna dem så otroligt mycket! de är så underbra! <3



TACK för en super mysig kväll så mycket ni kommer vara sååååå saknade i Australien! 
USCH vill inte åka i från er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM