tisdag 10 juli 2012

PACKNING,PRESENTER & PINS

Fick detta fina kortspel av våra vänner, Massor av frågor om Sverige på Engelska, tror jag får plugga på innan ja vågar spela det med familjen där haha ;)
Har nu införskaffat några pins till min Rotary kavaj!


Fick detta fina armband och ring från mina kusiner!



Var verkligen jätteroligt att bli överraskad av våra vänner! Så roligt at hinna träffa alla innan jag åker & kommer sakna vartenda en av dem även om man inte träffas så ofta!

Fick denna söta Morganbilnalle av pappa som får göra mig sällskap i Australien!

Har blivit smått galen i Sverige flaggor haha! har nog 20 saker med olika Sverigemotiv! Men de mesta sakerna ska ju bli presenter! ;)





Packa för ett år är inte helt lätt....




Min fina tygkasse från dykcentret på Gozo får följa med till hajarnas land!

NU har jag börjat bi i flyttkartonger istället! Eftersom jag ska byta tillbaka till mitt rum när jag kommer hem! :) 

Tänkte lägga upp lite bilder på presenterna till värfamiljerna men kom på att de faktiskt kan kika in här & då vore det ju inte så bra.. så ni får vänta med att se dem! Blirenbokomsverigesverigebadlakankanskenågonglassakfrånsmålandgrytlapparsmörknivarosthyvlarm.m& svenskt godis om jag får ha med det in i landet!

NU är det veeerkligen inte länge kvar!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Ser ditt rum oxå ut så där?! Haha jag kan inte sova i mitt längre, ja får ta Olles musikrum och sova i! ;) <3

    SvaraRadera
  2. var köpte du pinsen? jag ska också åka på utbytesår och vet inte var jag ska få tag i de ;)

    SvaraRadera

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM