söndag 29 juli 2012

mitt i natten!



Har varit lite dålig på att uppdatera! Men här kommer iallafall ett litet klipp från mi  nuvarande kära hemstad Wollongong! Eller okej klippet består av minst 89 % hav & strand eftersom det är där jag har gått mina promenader & eftersom jag ÄLSKAR havet! 
Idag efter min efterlängtade sovmorgon gick jag, min värdmamam & hennes värninna längs strandpromenaden & där efter joggade jag en runda vilket var ganska behövligt efter gårdagens sockerchock haha testat så många nya australiensiska godissorter & jag älskar godiset här! Kan inte få nog av det!!! Mmmmm
Men nu ska jag sova, skola imorgon igen! & efter det ska nog jag och min värdmamma baka cinnabons Mmmmmmmmmmmmmm!

Hihi här har ni mitt lilla 



Gonatt!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM