torsdag 26 juli 2012

Sound of the Sea

Idag har det vart behagligt ute & det var en sån himla fin kväll så kunde inte låta bli att gå en promenad på stranden! Så underbart! Och i vattnet var det fullt med surfare! Men här blir det kolsvart ute klockan halv 6!!!!!!! Idag i skolan fick jag lära mig att staden Wollongong är ett aborginskt namn & betyder ungefär "Sound of the sea" Så himla romantiskt! haha


Surfarna surfar året om här!



Idag upptäckte jag värlens konstigaste sak!!! Månen var rakt upp i himelen! Alltså inte som vi brukar ha et i sverige utan mitt uppe på himelen och åt fel håll!!!


Saknar min underbara familj & önskar att de kunde vara här NU! De är verkligen dom bästa personerna i hela världen & älskar dom så mycket! :) <3




Hann hem precis innan Det började blixtra och bullra för fullt! 

2 kommentarer:

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM