måndag 30 juli 2012

Två små tips..

.. till blivande utbytesstudenter!

1. Ta med eller se till att du har en säker källa av marabou under din resa, speciellt under första perioden! Kan säga att min marabou konsumtion har varit väldigt väldigt hög under de senaste dagarna & jag har nu ätit upp nästan ehla mitt förråd! Var inte rädda för tullen! (om ni inte har med er saker ni inte borde det villsäga..) Om ni har med godis är de bara att fylla i det på ett papper ni får på planet. Så var det för mig iallafall.



2. Ta bort HÄLFTEN av alla kläder du packat ner innan du åker! Du kommer verkligen inte använda så mycket kläder du tänkt! Speciellt inte om du åker till ett land där skoluniform bärs! Har hitills inte använt mer än knappt 2% av min packning haha! Så packa lätt & ha mycket plats för saker att köpa o ta med hem istället för det är dyrt att skicka paket till Sverige!


Det var allt för den här gången! ska förslka hålla er uppdaterade med bra saker att tänka på så ni inte gör samma misstag som mig! & om ni har några frågor, STÄLL DEM! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM