tisdag 17 juli 2012

BÄSTA VÄNNER


Jag MÅSTE bara göra ett inlägg till!
& berätta för ALLA vilka underbara bästa vänner jag har! Det har inte varit lätt alls att säga hej då till dem! Verkligen sorgligt även om jag inte kan fatta att jag ska vara ifrån dem i ett helt år! Men samtidigt är ett år inte mycket om man tänker på hur många år vi har efter jag kommer hem att hitta på massor av roliga saker & åka på nya äventyr!
De är verkligen så himla bra allihop! Och trots vi alla är olika så är det det som är underbart! De kan hålla reda på mig, mina nycklar & andra grejor när jag själv inte kan det, de kan bestämma åt mig när jag själv har enorm beslutsångest, de har fått mig att skratta till jag gråter flera gånger. jag blir så glad bara av att se dem eller prata med dem, de är sig själva & de är alla, personer som jag beundrar för varenda en av dem har så underbara och härliga personligheter! Jag är glad att jag har dem & utan dem hade jag aldrig vågat åka iväg ett år! De har höjt mitt självförtroende & de har visat att de verkligen bryr sig!
De är riktigt fina vänner & jag vet att jag om ett år kommer gråta lika mycket som jag nu har gjort över att lämna dem. Men då kommer det vara tårar av glädje & lycka av att få träffa dem igen!
Jag vet inte hur jag ska få dem att inse hur mycket de betyder för mig! 










En av mina vänner hade även gjort världens finaste bildcollage med massor med bilder från 2008 och framåt! Så söt är hon Sara kika in på hennes hennes blogg! --> HÄR






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM