lördag 15 september 2012

Love Australia!

Idag har jag testat SURFING för första gången! 

Och va roligt det var!!! Vill surfa igen nu nu nu! Dock var vågorna inte alls stora och jag gled liksom bara rakt fram, men jag stog up!! Wiiii!
Och hade ju världens bästa surf lärare med!  Efter över en timma i vattnet, åkte vi och köpte lunch & där efter åkte vi hem till Jonathans ställe och åt och såg på Paul, haha vilken rolig film! Fick också träffa större delen av surfklubben innan vi surfade & ägarn var jätte rolig, haha han haft någon svensk & norsk flickvän så han kunde säga saker som -ko, -häst, -gris, -jag älskar dej, haha myket användbara fraser! Lärde han att säga jag heter iallafall!
Förhoppningsvis ska jag testa surfing någon mer gång denna veckan!

Nu ska jag och min värdfamilj ut och äta china mat!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM