måndag 17 september 2012

Hayman Island







Australiens underbara & annorlunda natur förvånar mig hela tiden,
men jag kan inte fatta att ställen som dessa existerar! och jag kan verkligen  verkligen inte fatta att JAG kommer befinna mig just där, på denna lilla paradis ö om endast fyra dagar!!! Att jag kommer bo på en liten ö med turkost vatten och gröna regnskogar & endast en båtturs avstånd från THE GREAT BARRIER REEF! Vilken dröm!!! Jag ska verkligen njuta vartenda sekund! Och vem vet, kanske jag hittar min framtida man just på denna ö, så att jag kan flytta tillbaka & bo där ett bra tag! hahaha! 
Jag och min familj ska tidigt på torsdag morgon flyga från Sydney till Hamilton Island, vilket tar en timma drygt. Där efter en timmas båttur förbi massa småöar till Hayman! Där vi stannar till tisdag! Ska bli så roligt att spendera tid med min underbara värfamilj, men samtidigt sorgligt eftersom det är sista veckan jag stannar hos dem, tiden går så fort!!!

puss!


1 kommentar:

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM