torsdag 16 augusti 2012

Vinter!!!

Hej jag ville bara säga att jag just nu befinner mig i mitt livs varmaste vinter någonsin! 40 graders skillnad från de riktigt kalla vinterdagarna i Sverige... Men vintern är inte slut än, någon dag snart kommer det nog gå ner till 10 grader igen & såhär på kusten med helt fel kläder känns det snarare som -10 grader! Brrrrr! 
I helgen ska jag iallafall till ett kallare ställe, men har laddat upp med ylleunderställ, mössa & vantar! Ska tillbringa hela helgen med en familj som är med i Rotary ute på landet! & Kängurus har jag hört att det finns gott om, Wiho!! 


Har inte tränat på över en månad & är beroende av choklad... Vad har hänt med mig?! haha aja nästa vecka ska jag skriva in mig på ett gym & kanske på simning!  



Igår efter skolan följde jag med Marni hem & vi bakade cupcakes! 


Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM