fredag 31 augusti 2012

I'm BACK!!!!

Äntligen änligen!!!
Har nu i över en vecka varit utelåst från min blogg! haha!
För ända sedan jag staratde den har jag haft automatisk inloggning, men plötsligt en dag förra veckan så ville blogger inte logga in, och då insåg jag att jag inte hade en aning om:
x mitt lösenor
x min e-mail
x mitt användarnamn
Sen upptäckte jag av att jag av misstag har inte ett google account, utan  FEM!
Haha så har försökt att komma in på de olika inloggningarna ett bra tag, har provat alla möjliga lösenord och e-mailadresser utan att lyckas, funderade till och med  nästan på att anlita en hacker!!! 

Men precis nyss lyckadesjag äntligen hitta hit! 
Och det har hänt SÅ MYCKET sen jag sist skrev, så när jag har tid ska ni få en lång uppdatering & massor med bilder!

Nu ska jag se the lord of the rings för första gången med min värdfamilj!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM