torsdag 2 augusti 2012

late night shopping!

Varje torsdag har affärerna & shoppingcentret här öppet till klockan 9! Hur underbart är inte det?  Så idag efter skolan följde jag med en av tjejerna hem & vi gjorde pannkakor & bytte om från skoluniformen! Där efter plockade vi upp den andra & åkte till shopping centret! Det var jättemysigt och hade massor av mysiga affärer och fik! Jag lovade mig själv innan jag åkte att inte köpa för mycket kläder här (eftersom jag redan fyllt upp min maxvikt i packningen..) Men det kommer bli väldigt svårt för det fanns massor av fina klädaffärer som vi inte har i Sverige & varenda klädaffär var fylld med plagg jag vill ha!

Imorgon är det sista dagen innan helgen! På lördag ska jag följa med en dam i Rotary på en heldagsutflykt, jag vet inte vad vi ska göra än, men det ska bli kul! På kvällen ska jag kanske gå på bio med en kompis & på slndag ska jagoch min familj på en liten utflykt till Sydneys ZOO, hoppas hoppas hoppas! jag får se min första koala!

Godnatt!




 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM