måndag 11 februari 2013

WOW VILKEN DAG! COLOR RUN ÄR HELT KLART NÅGOT AV DET ROLIGASTE JAG GJORT!
Jag menar kan det bli bättre än att springa runt i färgmoln Sydney en fin och solig dag tillsammans med 20 000 glada och färglada personer!
Vilken stämning! Vi kom dit en timma innan start, och redan då var stämmningen på topp, med musik  och fullt av vitklädda glada människor! Starten hölls vid olympiska stadion i Sydney och var 10 minut släppte de en ny våg vid starten, vi kom med tredje vågen! Vilken känsla det var, har aldrig varit på något run med så många människor! Adrenalinen höjdes ännu mer när vi fick se första färg molnet! För varje km hade de en station/färgmoln man sprang igenom. Går inte att beskriva på något annat sätt än ett enormt färgmoln, för längs med hela kanterna stod de folk och kastade som pulver färg och när man var mitt i kunde man knappt se, vi gjorde även misstaget att skrikande och skrattande ha munnen vidöppen! 
Det var verkligen de roligaste 5k i hela mitt liv! Skrattade oss igenom hela racet! Efter mållinjen var det en stor scen med musik och nedanför fullt med färglada dansande color runners! Där tillbringade vi resten av dagen, mitt i smeten dansande sjungande åh va roligt det var! och varje 15 min var det ny nedräkning för färgmoln!! 
Hade med min undrvattenskamera och filmade från racet så i veckan ska ni få se vad ja menade!

Nu ska ja sova för imorgon ska jag till Rotary på kvällen och innan det ska jag gå och fika med en kompis jag nyss träffat på ett tåg haha :)
xxx


























 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM