onsdag 20 februari 2013

good to be home.

I helgen var jag hos min första värdfamilj och bodde där, så mysigt! De kommer alltid vara min Aussie family ochd e betyder så mycket för mig! Jag vet att de är där för mig under hela mitt år även om jag inte bor hos dem. De är helt underbara! Och jag känner mig alltid som hemma när jag kommer! Vi hade massa kul, gick till stranden, åt mat på deras fina ballkong och spelade kort! Sen dagen efter åkte jag med mina värdsyskon till skolan med green day och maron 5 på högsta volym, just like old times! 
Träffade också Misha, den älsta sysrerns som vart på utbytesår med rotaru i Switzerland! hon är lika gammal som mig och jätte snäll!
Och nu är det bara 8 dagar tills jag och mina värdsyskon ska på ED SHEERAN tillsammans yewwww


austi beach



åh här hade det inte vart fel att surfa!



best view





my house

chiara plays and sings so beautiful! 

the view





"Masters and slaves" roligaste kortspelet, här har vi Andre och hans fina mater hatt! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM