söndag 24 februari 2013

LES MILLS GRIT™ SERI


Idag var det premiär på gymmet för les mills helt nya träningspass, De hade till och med ballonger uppsatta och bjöd på frukt efteråt. Äntligen! Naomi och jag hade gått och taggat en hel vecka och idag när jag vaknade på morgonen var jag så EXCITED! hade så mycket energi, vilket verkligen behövdes.. för passet var något av de jobbigaste passen någonsin, även att det bara höll på en halvtimma! Men va kul! 
De var högintesiva intervaller med vikter, några av övningarna var; clean and press, burpees, knäböj, armhävningar med hopp emellan! Var verkligen helt slut efteråt men samtidigt fylld med energi och kände mig så glad! 
Så nu ska min Gym buddy & fina vän Naomi börja gå på detta pass varje vecka. Jag har ju faktiskt gått på gymmet flera gåner i veckan senaste 2 månaderna och nu kan jag säga att jag märker skillnad, Yewww :D Men det betyder inte att vi ska ligga på latsidan utan nu ska vi bita ihop och kämpa på allt är så mycket roligare när man är aktiv! Känner mig så fylld av energo och happiness när jag tränar och äter nyttig!  :)

Kan lägga upp hur mitt träningschema ser ut för en vecka och ska även föröksa klämma in lite surfing för nu har jag inte surfat på ett ba tag, men senaste dagarna har det vart rejält stormoväder och ösregn och gigantiska vågor!

Varje vecka ska jag börja skriva minste tt inägg till blivande utbytesstudenter, om lite tips och andra saker som kan vara kul och veta men skulle verkligen behöva er hjälp om det är någon som är sugen på att åka på utbytesår, vad vill ni veta?! KRAM
Är så glad att man kan se att kämpa på och svettas som en galning på gymmet faktiskt lönar sig tillsut :) men det är bara början!







3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag undrar om man måste vara bra på engelska om man ska fara som utbytesstudent till ett engelsk talande land? För man gör ju allt i skolan på engelska? Det verkar så svårt att skriva och förstå vad läraren säger i skolan.
    älskar din blogg! :)

    SvaraRadera
  2. hej ! jag ska åka till Australien som utbytesstudent nästa sommar och undrar om det finns mycket krokodiler , hajar , spindlar , ormar och sådant ?

    SvaraRadera
  3. hejsan!
    jag håller på med ett arbete i skolan och ska jämföra det australienska skolsystemet mot hur det svenska skolsystemet är och undrar om du skulle kunna svara på vilka olikheter och likheter det finns?! :)mkt bra blogg btw ;)
    /Josefine

    SvaraRadera

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM