lördag 13 oktober 2012

SWEDISH MOMENT!

Ni kan inte förstå hur mycket jag har njutit av de svenska knäckebröden & Marabou som var med i paketet jag fick från min fina familj! Var så roligt att öppna & se alla svenska saker!! Ni är bäst!! <3Maraboun & snökulorna kommer snart att ta slut, så ni som läser får gärna skicka ner en maraboukaka eller två hihi ;) Nej jag ska faktiskt försöka komma igång med träningen igen har haft en alldeles för lång paus, så imorgon har jag ställt klockka på sju & då SKA jag upp, även fast det regnar & vandra i sömnen ner till utomhuspoolen vid havet , där jag defenitivt kommer vakna av de kyliga 17 graderna! Brrrr! Men måste träna på min freestyle, för på onsdag ska jag ha ett simtest på minn surflektion i skolan! Sen måste jag göra teori, samt springa på stranden, paddla en sträcka på brädan, springa igen och sen paddla igen! Så nu är det hög tid att börja röra på dig Emma! 
Idag har jag haft hemlängtan efter Sverige & min familj! Saknar hösten, 4 seasons, kyliga dagar då man kan svepa in sig i gosiga koftor! Saknar min svenska vardag! Att bara vakna upp hemma köra till skolan & träffa alla vänner! Saknar alla roliga studner med min underbara familj & jag saknar min hund! <3
Men tiden kommer gå fort & snart får jag ju träffa er alla igen!
Så idag har jag varit på stan och köpt souvenirer hihi!
Därefter gick jag en promenad & tränade i utegymmet som är i en park vid havet! 
På kvällen kollade vi på en av mina favvofilmer, Despiciable me!
Nu måste jag sova!
xox
på promenad

mitt svenska överlevnadskitt.. ballerina, snökulor & anja person nötter

MY SWEDISH MOMENT OF CELEBRATION

1 kommentar:

  1. Ups and downs! Så är det för alla! Vi tänker på dig och tiden rusar och nästa höst går du i ullkoftan! Kram Helena

    SvaraRadera

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM