söndag 21 oktober 2012

Surfing in Gerroa, Best weekend so far!!!!!



Vi hade helt klart den snyggaste och roligaste surf instruktören!


Jag och min underbara danska vän Anna efter sista surflektionen! 

Bästa människorna!!! Hade så roligt!!!


så fokuserad haha..

... men det är ju mycket roligare att skratta!
I'M BACK...
Hade mycket hellre stannat kvar där, där man kunde vakna upp tidigt på morgonen hoppa i sin wetsuit och promenera ner till 7 mile beach, för dagens första surflektion. Två timmars surfing senare och ett antal liter saltvatten mindre törstig men många härliga vågor fångade,  gå upp och äta lunch, på surf campen där det alltid spelas musik & visas surffilmer, träffa nya människor från Kanada, USA, Tyskland, Danmark och hela världen! Och surfinstruktörerna var så snygga och roliga! min grupp hade den snyggaste surfistruktören som tur var haha ;)

Kan berätta mer om helgen i morgon, för nu ska jag sova, har ont i hela kroppen, vem kunde tro att surfing är den jobbigaste och mest ansträngande sport jag någonsinn testat, men va roligt! Detta slår till och med dykning! :O
Imorgon ska jag till surfshoppen efter skolan och köpa mig en egen wetsuit! 

Vill bara åka tillbaka när jag ser denna film, så underbart, alla som åker till Australiens sydöstra kust missar verkligen något om ni inte åker på surf camp HÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM