söndag 7 oktober 2012

My Aussie family

Idag var min sista dag här hemma. För nu har jag ett annat hem att kalla hemma. Känns så konstigt, efter dessa 11 veckor känner jag mig verkligen som en i familjen och som att detta är mitt Aussie home! Så  var verkligen sorgligt att krama hej då till alla i familjen! Men samtidigt så är det ju bara en liten buss tur bort, så jag kan ju hälsa på dem ofta! Men tiden med dem har verkligen varit alleles underbar och händelserik! Har ju upplevt så mycket sen jag kom! Tillsammans ha vi vart på Zoo, klappat koala, gosat med kängurus och sett dingos, wombats och Emus. Vi har överlevt The Manley ferry i storm med de högsta vågorna någonsin, ätit middag 300 meter över Sydney i solnedgång, vart i Operahuset, kört över harbor bridge. Ätit många nya spännande maträtter. Varit i Queensland och ett valar, hajar, delfiner & dykt i The Great Barrier reef. Sett  Kelly Clarkson & The Fray i Sydney. Och vi får ju inte glömma att det är med dem jag sett Lord of the rings & Star Wars för första gången!
Har massor roliga minner och de kommer alltid vara min Aussie family!
LOVE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM