torsdag 21 juni 2012

Surfing!

Addade min värdfamilj på facebook igår!!!
Tidigare har jag endast mailat med dem, så det var verkligen roligt när jag hittade dem på facebook!
I min familj kommer jag ha en lillebror, 17 år, en till lillebror, 14 år & en lillasyster, 12 år! Jag kommer även att ha husdjur :D "a dog/teddybear" & två katter!
Hela familjen verkar super gulliga och det ska bli så kul att träffa dem!

De har även en dotter som är lika gammal som mig, som är iväg på rotary utbyte Schweiz  till januari. Jag chattade med henne igår & hon var jätte snäll och svarade på ALLA mina frågor om packning m.m.

Hon sa även att jag kunde testa SURFING, eftersom det är många som surfar vid stranden där jag kommer bo &det är även gångavstånd till en surfskola!!!!!!

Hoppas hoppas hoppas att jag får chansen att lära mig surfa, lite iallafall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM