fredag 8 juni 2012

Överaskningsmaskeradfest med tema!

Vilken rolig kväll det har varit!
En av mina bästa vänner fyller nämligen 18 år nästa månad och hennes bror fyller 20! och därför hade hennes storasyster annordnat en övaraskningsfest för dem! Så lyckad! Alla inbjuda var placerade i olika teman de skulle klä ut sig till bland annat djur, Astrid Lindgren,  superhjältar & superskurkar, studio 54, hippies, vilda västen & mitt tema som inte är så svårt att lista ut!

Riktigt roliga och det roligaste av allt var att ALLA gick in för sina teman!

Stunder som dessa kommer jag verkligen sakna i Australien!

 

 



 











Nu är jag såhär glad! Dels för att jag skulle tro att vårt lag (afterskiii) vann tävlingarna hehe, men mest av allt för att jag har så roliga och fina vänner! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM