onsdag 6 juni 2012

Inför sista "riktiga" provet på en sådär 15 månader!!! (och sista fysikprovet NÅGONSIN!)



                                                   Denn Bild beskriver ganska så bra min motivation just nu!!

                                                      Tur är väl det att det finns lagom STORA tekoppar för att hålla mig vaken! 

Det kommer bli så obeskrivligt skönt att lägga matteboken, räknaren fromelsamlingen, kemin och liknande åt sidan, för gott!!!! Jag har under dessa två år på naturvetenskapliga programmet insett, hur intressant jag tycker alla samhälls och spräkämnen är! Naturvetenskapliga programmet är fel plats för mig! Dock har jag turenpå min sida att få gå ett specielutformad inriktning det året jag kommer tillbaka från Australien, bilket innnebär samhällsämnen och ingen mer matte eller natur efetrsom jag redan läst klart den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM