torsdag 14 juni 2012

NV10B

Denna dag har jag väntat på i en evighet! Men nu när den äntligen är här inser jag hur sorlig den faktsikt är!
Trots att jag har varit insett att jag befinner mig på fel program samt varit såå trött på att alltid ha något att plugga till, prov hela tiden och massor av små inlämningar och uppgifter som måste göras där emellan.. så kan jag inte när jag tänker efter påstå att jag tyckt det varit tråkigt att gå till skolan!
Nej tack vare världens bästa vänner & en bra klass så har dagarna flytit på!



Det här är väl ett mindre seriöst kort på min klass från ettan! Måste säga att det är ett riktigt skönt gäng & jag är glad att jag fick lära känna er alla! 




 Som tur är har jag inte varit helt ensam om att tycka att vissa lektioner är för tråkiga och hemska för att ens kunna     Existera!  Med bästa vän har jag kunnat skratta mig igenom till och med de allra tråkigaste och mörkaste dagarna då jag mycket hellre hade stannat hemma! Tillsammans har allt varit så mycket roligare och lättare! Inte många som kan  få KEMI A boken att bli så rolig att man inte kan sluta skratta tills man inte längre kan andas! Haha!  Vad min fina vän lärt mig är att hellre skratta och saker omöjliga och hemskt tråkiga!  


VI KLARADE DET IALLAFALL! För nu är det sommarlov! och vi har läst färdigt Matte A, Matte B, Matte C & Matte D, vilket innebär Ingen mer matte! Någonsinn! Vi har läst färdigt Kemi A (Tack och lov, vilken plåga det varit!) Vi har läst färdigt Fysik A och Biologi A samt Naturkunskap A  ------->   INGA MER NATURANKNYTANDE ÄMNEN! När jag kommer tillbaka ska jag nämligen gå en samhällsinriktning istället och läsa andra ämnen, så som psykologi, ekonomi, geografi och beteendevetenskap :D




En Bild från min sista dag någinsin med denna klass!!! sorgligt!


                                     EFTER 4 TIMMARS FYSIK!



Hej då Njudungsgymnasiet! Ses om FEMTON månader!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM