söndag 10 juni 2012

FISKEUTFLYKT!

Idag flög jag upp för att stänga av min väckarklocka 06.45! Är inte mitt piggaste jag just nu med tanke på att det inte var många timmar sedan jag somnade! Men det ska bli riktigt roligt att fiska!
När jag var liten brukade jag alltid på sommaren gå ner till ån för att fiska! Jag gick upp på morgonen och packade en massäck, tog med lite böcker papper och målarpennor (så att jag inte skulle bli uttråkad) Därefter satte jag mig och fiskade och när det blev dags för lunch eller fika la jag en stor sten på fiskespöet så att det fortfarande kunde ligga i vattnet. I hopp om att jag kanske skulle fått napp när jag kom tillbaks. Jag fick dock aldrig upp någon fisk, men mysigt var det alltid!
Idag hoppas vi på desto större fiskelycka!!!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM