tisdag 29 maj 2012

Ett stort litet paket som fick allt att kännas så på riktigt!



 



 



 

 



Det var värt var ända meter jag fick cykla hem med den stora kartongen innehållande denna vackra kavaj!
Äntligen!

Denna kavajen gör mig glad på flera sätt!
För det första att den passar perfekt! (När vi mätte måtten till den var vi lite osäkra på om vi hade mätt fel, vilket skulle resultera med en dubbelt så stor kavaj! men nej!) Det är ju trots att under ett helt år den ska användas, på Rotarymöten och liknande.

För det andra för att den är skön, snygg & MARINBLÅ! vilket är en av mina favoritfärger! (Har hört om andra länder som inte alls har lika fina färger på sina rotarykavajer, & min utbytesstudent från Australien är superavundsjuk för att hans är alldeles för stor & grön!)

Sist men inte minstför att kavajen på något sätt gör att resan och hela utbytessåret börjar kännas mer på riktigt! Tidigare har vi ju bara fått hem buntar efter buntar med papper, men nu börjar jag kunna inse hur närma det faktiskt är!!

 

 

Och just idag bestämde jag mig för att ta kontakt med min Rotaryklubb i Australien! Presidenten (I mitt rotarydistrikt och klubb alltså) har nu svarat och är jätte glad att jag tog kontakt, han verkar jätte snäll och han skulle även ge mig mailen till min värdfamilj så att jag kan kontakta dem. SPÄNNADNE!
<div><a href='http://www.count.nu' style='font: normal 18px/27px Georgia; color: #000;padding: 3px;background: #ffc5b7;text-decoration: none;'><script language='Javascript' src='http://www.count.nu/c.php?y=2012&m=7&d=18'></script> AUSTRALIA, WOLLONGONG!</a></div>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM