torsdag 6 juni 2013

BEST YEAR OF MY LIFE

Kan inte förstå att jag nu snart fullföjt en av mina allra största drömmar, att åka på utbytesår.. Det här året har varit så annorlunda från de övriga 18 åren av mitt liv. Har gått tre nya familjer, har fått vänner från hela världen, haft ett annat språk som vardagsspråk och fått se och uppleva så många nya saker. 
Alla nya upplevelser och erfarenheter jag har fått är en ovärdelig gåva jag kommer ha med mig hela livet. 

Så alla ni som ännu har chansen att åka på utbyessår, TVEKA INTE! 



“Twenty years from now you will be 

more disappointed by the things 

that you didn't do than by the

 ones you did do. So throw off the

 bowlines. Sail away from the safe 

harbor. Catch the trade winds in 

your sails. Explore. Dream. 

Discover.”


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM