lördag 19 januari 2013

Bendalong!

Hej! Just nu befinner jag mej längre ner på kusten i bendalong!
Bor här med min värdfamilj i en sommarstuga i en vecka! Den ligger precis vid havet, vilket är tur!! För igår var det 45 grader varmt i skuggan! Åhhhh har aldrig varit med om liknande! Vindarna brände om man gick ut och en vän la ut en bild på Facebook när hon faktiskt stekt ett ägg utomhus på stengolvet!
Som tur var behövde jag inte vara ute så mycket satt i en luftkonditionerad bil, men på eftermiddagen gick jag och min värdlillebror och badade i havet, men blev bitna av något slaggs små djur i havet så de kliade överallt! Hahaha såg roliga ut när vi hoppade kliandes hem!

Att de kan gå från 45 grader till 22 grader på ett dygn är ju bara konstigt! Men var skönt med en kall dag idag!

Idag har jag verkligen fått se de aussie wildlife utanför dörren bara!
Först kom en flock med vilda kängurus till vår trädgård som vi matade, 5 min senare så landade det massa stora färgglada fåglar på balkongen och nu ikväll såg vi en possum utanför dörren!!!

Imorgon ska ja kanske upp tidigt och surfa!

xxx















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM