måndag 14 januari 2013

A goal without a plan is just a dream




Nu har jag berstämt mig, från och med NU ska jag leta upp mitt hälsosammare liv igen som ligger någonstans långt bak i garderoben! sötsuget kan gå och slänga sig i väggen! Träningsmotivationen har vart på topp och har ju faktiskt varit på gymmet  och vart aktiv i stort sett varje dag nu i två veckor och valt den mer hälsosamma maten + inget sött! Haha men ikväll kunde jag inte låta bli att få et rejölt återfall när min underbara familj åkte tillbaka till Sverige, plopp i mängder och en påse skumtomtar! Va gör väl det! Tomorrow we're back!
Så nu tänkte jag börja med ministeg för att de inte ska bli omöjligt!
Så denna månaden ska jag äta nyttig och hålla mig helt borta från sockerbomber!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM