söndag 29 april 2012

20120430-010815.jpg

20120430-010828.jpg

Som jag Tidigare nämnt så har jag endast fått reda på vilket distrikt jag har fått men inte vilken klubb.
Här ser ni ungefär hur mitt distrikt sträcker sig & markeringarna är alla klubbarna. Men andra ord är det väldigt många klubba i detta lilla distrikt, vilket inte för det lättare för en nyfiken en som jag! Har vart inne på Google earth & kikat runt lite, men det ser så himla olika ut precis beroende på var man kommer, så det projektet har jag lagt ner..
Vill veta var jag kommer NU!
Ska bli så spännande! :)
(från längst till vänster till havet är det cira 6 mil, vilket inte är något avstånd alls om man jämför i Australien..)



Här är en text som stod på district 9750 hemsida, förklarar även lite om hur Rotary bildades!

20120430-010837.jpg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM