måndag 4 mars 2013

my favourite aussie clothes stores!


Hej hej!!! Så har fått lite frågor vad vi har för shopping här i Australien, så tänkte här om dagen när jag tog en snabb tur till shoppingcentret här att jag kan visa er mina två favorit affärer här i Australien, City beach och Surf, dive & ski Båda är surfshopps och säljer massor av fina surfklänningar, bikinis och accessoarer, med märken som ripcurl, billabong, roxy.. 
Var tyvärr inte på något shoppinghumör, var sååå trött hihi!!


Sundays outfit! My favorite cardie som är från shoppen ally black dress from cotton on and thongs from billabong yeww
En av mina favoit surf shopps, så söta småsaker!!


Roxy är ett av mina favoo märken här! :) 




Åh vad jag är kär i denna topp! 

Vans är den mest populära skon här, slår ut converse! ;) 
Det hr är vad jag lever i, promenader, shopping på stan, konserter, stranden, middagar you name it!!!
#1 favorite shop of mine here in Australia!!!
Här är lite små saker  från min absoluta favorit shop här i australien, Surf, Dive & Ski heter den! 



ripcurl soft byxor!!

really liked this dress!! 

Denna med en cardie för någon utekväll med en kofta över nu när det blir höst!


hahaha inte på shoppinghumör & helt nyvaken!!










coolaste changing room 





Not in a shoppingmood today tough..

2 kommentarer:

  1. Hej ! hur är priserna på kläderna i australien är de dyrare än i sverige eller ungefär samma pris ? älskar din blogg ! :)

    SvaraRadera
  2. Hvordan er klesstilen i Australia?

    SvaraRadera

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM