lördag 1 september 2012

Movienight with this lovely girl!!!!

Filmkväll med pizza och massor choklad!!! haha tog ett bra tag när Naomi & ja skulle välja film, båda två är lika dåliga på att ta beslut, nästan lika dant som när jag och min bästa vän i Sverige ska göra beslut tillsammans! hihi
Vi testade att spela the slenderman game som man kan ladda ner HÄR så läskigt!! Som inte det varnog så såg vi trailern av den läskigaste film jag någonsin sett, eller en av dem! 


Imorgon ska jag & en utbytestudent åka till SYDNEY!!! Har ju varit där en gång tidigare, men ska bli så roligt!!!!





HÄR är trailern som jag tycker är så himla läskig, skriker alltid till under ett speciellt tillfälle, även  om jag sett den många gånger och vet precis när det läskiga kommer, men tänker inta avslöja när!!! KOLLA! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna något till mig!!!
KRAM